Veelgestelde vragen
HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?
Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig.
HOE KAN IK BESTELLEN?
Heb je een item gevonden die je heel graag wilt hebben? Leuk! Selecteer het product klik op ‘in shoppingbag’. Je kunt ondertussen verder shoppen. Let op: alle items in je shoppingbag worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘shopping bag’ rechtsboven. Klik vervolgens op ‘CHECKOUT’ en je kunt je bestelling afronden.
IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN. HOE KAN DIT?
Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen en creditmemo’s nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?
Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze de volgende werkdag ontvangt m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via contact@beauty-bytes.nl. Dan kijken we het even voor je na!
KAN IK NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING NOG HET AFLEVERADRES WIJZIGEN?
Het afleveradres kan 1 uur na het plaatsen van de bestelling nog gewijzigd worden. Na dit termijn is het niet meer mogelijk en is het pakketje al verwerkt. Stuur een email naar onze klantenservice en wij lossen het voor je op!
WAT IS HET GARANTIETERMIJN?
Voor alle items geldt een garantietermijn van 1 maand. Mocht een item binnen dit termijn defect zijn neem dan meteen contact met ons via contact@beauty-bytes.nl Vergeet in je mail niet je ordernummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen. We zullen ervoor zorgen dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt met een gepaste oplossing.
KOMEN UITVERKOCHTE ITEMS NOG BACK IN STOCK?
Wat vervelend dat het gewenste item momenteel niet op voorraad is. We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk bij te bestellen. We raden je aan om je aan te melden voor het ‘restock alert’ naast het desbetreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen.
KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?
Wil je een item heel graag hebben maar hebben wij het niet in voorraad? Dan is het is bij ons mogelijk om het te reserveren. Stuur een email naar contact@beauty-bytes.nl en vergeet niet het gewenste item te vermelden.
Wij zullen contact met je opnemen.